Klachtenprocedure

Klachtenprocedure Marcoachvandenberg

Bij Marcoachvandenbergstreven wij naar een optimale dienstverlening en klanttevredenheid. Toch kan het voorkomen dat u niet volledig tevreden bent. In dat geval nodigen wij u uit om uw klacht kenbaar te maken, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Stap 1: Directe oplossing

Heeft u een klacht over onze dienstverlening? Neem dan eerst contact met ons op via e-mail (info@marcoachvandenberg.nl) of telefonisch op telefoonnummer 06-22755664.
Wij luisteren graag naar uw zorgen en doen ons best om samen tot een bevredigende oplossing te komen.

Stap 2: Schriftelijke indiening

Indien wij er samen niet uitkomen, kunt u uw klacht schriftelijk indienen via info@marcoachvandenberg.nl met de volgende gegevens:

  • Uw naam en contactgegevens
  • Een duidelijke omschrijving van de klacht
  • Eventuele relevante correspondentie of bewijsstukken. Wij bevestigen de ontvangst van uw klacht binnen vijf werkdagen en streven ernaar om binnen tien werkdagen inhoudelijk te reageren.

Stap 3: Externe klachtafhandeling

Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt opgelost, kunt u zich wenden tot Solo Partners (www.solopartners.nl), een onafhankelijke partij die de klacht verder in behandeling neemt en een objectieve beoordeling zal geven. Dit waarborgt een eerlijke en professionele afhandeling.

Wij nemen elke klacht serieus en zien het als een kans om onze dienstverlening verder te verbeteren. Wij danken u voor uw vertrouwen en medewerking.

Marco van den Berg
www.marcoachvandenberg.nl

Informatie over de klachtenprocedure zodra wij er niet met u uitkomen en u besluit de klacht aan te melden bij Solopartners, vindt u in de volgende link: Klachtenregeling Jeugd en Wmo SoloPartners

Certificaat van lidmaatschap bij Solopartners
Certificaat Solopartners Marcoachvandenberg 2025

Liefde jij bent het!